Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, sürdürülebilir ve kesintisiz enerji hizmeti sunma hedefi doğrultusunda 2024 yılında Mersin’de yoğun bir şekilde bakım, onarım ve yatırım faaliyetlerini gerçekleştirdi. Şirket, enerji altyapısını güçlendirirken aynı zamanda dijital dönüşüm ve müşteri odaklı projelere de öncelik verdi.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin bir parçası olan Toroslar EDAŞ, sürdürülebilirlik stratejisini benimseyerek insan ve teknoloji odaklı projeler geliştirip hayata geçirerek Türkiye’nin enerji dönüşümüne öncülük eden şirketler arasında yer alıyor. 1 milyondan fazla müşterisine daha güvenilir ve kesintisiz enerji sağlamak için Mersin’de müşteri odaklı çalışmalarını sürdüren şirket, önemli adımlar attı.

Mersin’de, hizmet verdiği 12 bin 503 trafo ve 44 bin 77 kilometrelik enerji hattında sürdürülebilir ve kesintisiz enerji sağlamak için bakım, yenileme ve yatırım faaliyetlerini devam ettiren Toroslar EDAŞ, aynı zamanda dijital dönüşüm çalışmalarıyla karbon ayak izini azaltmaya yönelik adımlarını da hız kesmeden sürdürdü.

Aydınlık bir kent vizyonu doğrultusunda mevsimsel ve coğrafi koşulların olumsuz etkilerini en aza indirmeyi hedefleyen şirket, Mersin’in çeşitli ilçelerinde 15 bin 587 aydınlatma armatürünün bakımını tamamlayarak enerji altyapısını güçlendirdi. Ayrıca, 49 pano, 411 trafo ve 575 dağıtım merkezinin bakımını yaparak altyapısını güçlendiren Toroslar EDAŞ, 2 bin 750 kilometrelik hattın bakımını gerçekleştirerek sürdürülebilir enerji dağıtımına katkı sağladı.

2024 yılında belirlenen yatırım hedeflerini başarıyla gerçekleştiren Toroslar EDAŞ, 1 milyondan fazla müşterisine kesintisiz ve kaliteli enerji sunabilmek adına 509 kilometrelik yeni kablo döşeme ve 6 bin 12 yeni aydınlatma armatürünün montajını tamamladı. Ayrıca, 498 yeni elektrik panosu ve 192 trafo merkezi kurarak altyapısını güçlendirmiştir.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, operasyonel süreçleri iyileştirmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak için teknoloji odaklı projelere ağırlık vererek dijitalleşme sürecine öncülük ediyor. Mobil Haberleşme ve Şarj İstasyonları ile afet anlarında iletişimi sağlayarak afet yönetimine katkıda bulunurken, ChatVolt uygulaması ile müşterilere anlık destek sağlıyor.

Müşteri odaklı yaklaşımını benimseyen Toroslar EDAŞ, operasyonel süreçlerini daha verimli hale getirerek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Müşterilerine 7/24 hizmet sunan şirket, çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla müşteri talep ve şikayetlerini dinleyerek çözüm odaklı çalışmalarını sürdürüyor.

Toroslar EDAŞ, Mersin’deki enerji altyapısını güçlendirmek adına yatırımlarına kararlılıkla devam edecek. – MERSİN

Related Posts

NASA astronotu paylaştı: Uzaydan büyüleyici gün doğumu

Astronot Zena Cardman, Uluslararası Uzay İstasyonu’ndan çektiği büyüleyici anları paylaştı.

Dizel ve benzinli araçlara gelecek yasak için dev hazırlık hızlandı

Avrupa Birliği’nin 2035’te hayata geçirmeyi planladığı içten yanmalı motor yasağı için hazırlıklar sürüyor. Sektör kaynakları bu yasağın otomobil pazarına ciddi zarar vereceğini belirtti. Otomotiv devi Mercedes de gelecek planlarını tamamen değiştirdi, uyum süreci hız kazandı.

Otomotiv devi 2023-2025 model 103 bin aracını geri çağırdı

Otomotiv sektörünün önde gelen markalarından Ford, 103 bin aracını ABD’de geri aks cıvatası nedeniyle geri çağırdı.

Antarktika’da kaybolan araştırmacının gizemi, 65 yıl sonra çözüldü

Antartika’yı keşfe çıkan ve 1959 yılında bir anda sırra kadem basan araştırmacı Dennis “Tink” Bell’in arkasında bıraktığı gizem, nihayet çözüldü.

Apple’ın daha akıllı Siri’si bahara ertelendi: İşte yeni özellikler

Apple, uygulama içi karmaşık görevleri yerine getirecek yenilenmiş Siri’yi baharda piyasaya sürecek. İşte App Intents özelliği, test edilen uygulamalar ve gecikmenin sebepleri.

Dünyanın en güvenli araçları açıklandı: Ne Mercedes ne de Volkswagen liderliği o marka kaptı

Dünyada en çok güvenilen araç markaları listelendi. Yapılan testlerde tam not alan markalar arasında liderliği o araba kaptı. Ne Mercedes ne de Volkswagen 1. olan bbakın hangi marka çıktı.